.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام استاندار مازندران در پی درگذشت پدر بزرگوار شهیدان فتح اللهي
پیام استاندار مازندران در پی درگذشت پدر بزرگوار شهیدان فتح اللهي

سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در پیامی درگذشت پدر بزرگوار شهیدان فتح اللهي را تسلیت گفت.

به گزارش شمال نیوز ، دراین پیام آمده است: شهادت هنر بدیع انسان های وارسته و از جان رسته ای است که در پاسداری از کیان، ناموس و شرف میهن اسلامی مان جان در طبق اخلاص نهادند و والاتر از آن هنر پدران و مادران بزرگوار و عزیزی است که با تقدیم فرزندان برومند، رشید و مومن خویش، برای اسلام، قرآن وایران، افتخاری ماندگار آفریده اند.

پدر بزرگوار شهيدان گرانقدر فتح اللهي که به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(قدس سره)، تمام هستی و سه فرزند برومند و شجاع خود را در راه انقلاب شکوهمند اسلامی فدا کرد، به حق مظهر صبر ، ایثار و فداکاری بود و بی تردید روح پاک این انسان آزاده و مومن، با ارواح مطهر و طیبه فرزندان و دلبندان شهیدش محشور و همجوار خواهد بود.

فقيد سعيد، خلدآشيان مرحوم "حاج رجبعلي فتح اللهي" كه آزمون های گوناگون را با صبر و سرافرازی گذرانید و همواره دغدغه اش آرمان هاي متعالي انقلاب اسلامي،‌ سربلندي و پيروزي جمهوري اسلامي واطاعت از فرامين مقام معظم رهبري بود، به عنوان منبع نوراني براي يادگاران هشت سال دفاع مقدس محسوب مي شد به گونه اي كه چهره آرام وبا تمانينه آن بزرگوار براي همرزمان فرزندان شهيدش مايه آرامش و تسكين مي گرديد و يقينا اکنون که به لقاءالله پیوسته است از پاداش جزیل الهی برخوردار است.

درود خداوند بر پرورش دهندگان مجاهدان راه حق و حقيقت که همواره رنج دوران را برای شکوفایی و بالندگی حقیقت اسلام تحمل کرده اند وآفرين بر پدران مقاوم و سربلندي چون" فتح اللهي" كه با بصیرت و استواری در سال های پس از شهادت عزیزانشان در مسیر عشق و ارادت و دلدادگی به اسلام، كشور و رهبر معظم انقلاب اسلامی، درس ولایت مداری، ایمان و مجاهدت دادند.

پرورش جوانان خداجوی بسیجی و تقديم سه شهيد سرافراز والامقام، نماد والایی از درک و غیرت دینی و دغدغه صیانت از آرمان های اسلام ناب محمدی، در دوران حیات پربرکت مرحوم "حاج رجبعلي فتح اللهي" بود و در طریق طلب و استقامت تا بدان جا پیش می روند که نشان درجه یک ایثار را از دستان رئیس جمهور محترم جناب آقاي دكتر احمدي نژاد دریافت می دارد.

اینجانب با نهایت تاثر و تالم درگذشت پدر مجاهد، نستوه و صبور سه شهید سرافزار مازندران، "حاج رجبعلي فتح اللهي سيد آبادي" كه يك سرمايه براي انقلاب اسلامي و در خدمت اهداف نظام بود را به مردم ولايي وشهيد پرور استان و بخصوص مردم مومن ساري و اهالي محترم روستاي سيد آباد تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان، فرزندان و خانواده مكرم علو درجات واسعه الهی و به ویژه صحت و عافیت برای مادر مکرمه آن شهیدان بزرگوار را از درگاه خداي سبحان مسئلت دارم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 بهمن 1390
برادر عزیز و گرامی ام جناب آقای حاج محمد علی فتح اللهی ،
درگذشت پدر بزرگوارتان ، بسیجی مجاهد و ابوالشهدا جناب حاج رجبعلی فتح اللهی را به محضر جنابعالی و خانواده گرانقدرتان تسلیت عرض کرده ، آرزوی صبر جمیل برای شما و علو درجات و همنشینی با اولیاء الهی و شهدا برای آن مرحوم را از درگاه خداوند متعال خواستارم . برادرتان : ابراهیم بوداغی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.